”Lainsäädäntö, asiakaspalaute, Kuluttajariitalautakunnan ratkaisut”
Suomen matkatoimistoalan liiton (SMAL) kevään koulutus-ohjelma jatkuu perjantaina 18. huhtikuuta Helsingin Ostrobotnialla (klo 08.30-15.00). Vuorossa on lento-kuljetuspäivä, ts. lentokuljetuksiin liittyvät virhetilanteet, jotka näyttävät olevan lisääntymässä. Asiaan törmäävät lentomatkustajat ja tietenkin lentoyhtiöt, matkatoimistot, matkanjärjestäjät…korvausvaatimuksia satelee kaikille!
SMALin koulutuspäivä koostuu seuraavista aineksista:
Lainsäädäntöpaketti (apulaisjohtaja Päivi Laatikainen-Mattsson, SMAL), Asiakaspalautteen tie, (asiakaspalaute-päällikkö Heidi Tetri, BLUE1) sekä Kuluttajariitalautakunnan lentokuljetuksia koskevia ratkaisuja, (esittelijä Juha J. Terho, KRIL).
Katso lisätietoja tästä ammattilaisten koulutuspäivästä sivuilta www.smal.fi -> koulutus. Ilmoittautua voi heti tai viimeistään 14. huhtikuuta mennessä myös sähköposti-osoitteeseen koulutus@smal.fi tai faksi 09 – 4133 3555.
Koulutukseen voivat osallistua maksua vastaan niin SMALin jäsentoimistojen väki kuin muut ammattilaiset, joita asia koskee tai kiinnostaa. (EH)