Keväällä ja syksyllä B2B Business Edition
Tukholma saa alkavana vuotena kolme eri matkailualan messutapahtumaa, joiden taustavoima on Martin Ahlbergin FIN-S Marknad & Kommunikation.
Stockholm Travel Show B2C Business to Consumer toteutuu suurten ihmisvirtojen Centralenissa 23.-24. huhtikuuta, 2015 ja keskittyy kuluttajiin.
Yleisömessuista erillään Stockholm Travel Show B2B Business Edition on yhden päivän ammattilaistapahtuma 12. maaliskuuta 2015.
Ammattilaistapahtuma toteutetaan toistamiseen syksyllä 2015, myös yksipäiväisenä, tuolloin syyskuun 19. päivä. Tapatuman näyttämö on Suomitalo eli Finlandshuset Konferens ”Kultaisessa Kolmiossa” Snickarbackenissa Stureplanilla keskisessä Tukholmassa.
”Olemme havainneet, että laajan kuluttajille suunnatun messutapahtuman lisäksi tarvitsemme Tukholmassa kohtaamispaikan, joka on tarkoitettu liikematkustuksen ja kokouselinkeinojen parissa toimiville”, sanoo Martin Ahlberg. ”B2B-tapahtumat kahdesti vuodessa on ammattimaisten ostajien, tuottajien ja palvelujen varaajien sekä median ja muiden aktiivisten toimijoiden foorumi.”
Ammattilaistapahtumiin odotetaan noin 75 näytteilleasettajaa ja useita satoja kävijöitä.
(EH)