Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Suomen Liikematkayhdistys ja Markkinointi-instituutti koulutusyhteistyöhön

Posted on 1.11.200221.1.2019 by Eero Havia

Syksyllä 2003 käynnistyy ainutlaatuinen Travel Management -koulutusohjelma

Suomen Liikematkayhdistys ry FBTA ja Markkinointi-instituutti ovat sopineet koulutusyhteistyöstä. Tarkoituksena on käynnistää vuoden 2003 syksyllä Travel Management -koulutusohjelma matkahallinnon parissa työskentelevien niin ostajien kuin palvelutuottajien ammattitaidon kehittämiseksi liikematkustuksen koko palveluketjun osalta.

”Yhteistyösopimuksen myötä Travel Management -koulutus Suomessa nousee kokonaan uudelle tasolle. Olemme tutkineet jäsenkuntamme koulutustarvetta ja saaneet selkeän signaalin täydennyskoulutuksen tarpeellisuudesta. Yhteistyöllä Markkinointi-instituutin kanssa, jolla on aikuiskouluttajana elinkeinoelämän arvostama, vakiintunut asema ja nykyaikainen toimintamalli, saavutamme parhaiten koulutukselle asettamamme tavoitteet”, sanoo FBTA:n puheenjohtaja Arja Niilekselä-Tiainen. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • SAS tilaa 55 Embraer E195-E2-konetta 1.7.2025
  • Matkustatko kovan helteen maahan? Näin tunnistat kehon liiallisen lämpenemisen 1.7.2025
  • Turespaña käynnistää uuden kampanjan “Think You Know Spain? Think Again” 1.7.2025
  • IAU:n työtaistelu: Finnair peruu taas noin 100 lentoa keskiviikkona 2. heinäkuuta 1.7.2025
  • Oman Air liittyi oneworld -allianssiin 30.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus