Jäsenyys on nykyisin maksuton
Tallink-konsernin Club One -kanta-asiakasohjelmassa on mukana jo kaksi miljoonaa asiakasta. Club One onkin yksi Itämeren alueen suurimmista kanta-asiakasjärjestelmistä. Yhdeksän vuoden aikana Club One -kanta-asiakasohjelmaan on liittynyt 1,2 miljoonaa suomalaista kuluttajaa, ja määrä kasvaa tasaisesti.
”Näin suuri määrä kanta-asiakkaita kertoo matkustajiemme sitoutumisesta ja luottamuksesta yhtiötämme ja palvelujamme kohtaan. Club One -kanta-asiakasohjelman myötä haluamme tietysti tarjota erityishuomiota ja etuja sitoutuneille ja pitkäaikaisille asiakkaillemme. On hienoa, että kanta-asiakkaamme osallistuvat aktiivisesti palvelujemme kehittämiseen ja uusien ideoiden jakamiseen”, sanoo Tallink Silja Oy:n toimitusjohtaja Margus Schults.
Club One -kanta-asiakasohjelma perustettiin 7.5.2007 ja jo vuonna 2011 siinä oli mukana yli miljoona asiakasta. Viimeisen vuoden aikana järjestelmään liittyneiden määrä on kasvanut yli 10 prosentilla. Suuri osa kanta-asiakkaista on Itämeren alueelta, kuten Suomesta, Ruotsista, Virosta ja Latviasta. Yhteensä jäseniä on 88 eri maasta; myös esimerkiksi Kiinasta, Kanadasta ja Intiasta.
”Bonuspisteiden kerääminen ja käyttäminen on yksi Club One -jäsenyyden käytetyimmistä eduista. Pisteitä käytetään risteilyjen maksamisessa ja esimerkiksi parempien hyttiluokkien varaamisessa. Tallink Hotelleissa pisteillä voi korottaa huoneluokkaa. Bonuspisteiden siirtäminen toiselle Club One -jäsenelle on nyt myös mahdollista”, kertoo Club One -kanta-asiakasohjelman johtaja Hanna Michelsson.
Vuoden 2015 syyskuusta alkaen Club One-jäseneksi on voinut liittyä maksutta. Club One -jäsenyyden myötä asiakkaat saavat muun muassa alennuksia matkoista, kerryttävät bonuspisteitä matkalippu- ja laivaostoista sekä saavat yhteistyökumppaneidemme etuja.
(EH)