Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Töölön Matkatoimisto lanseerasi luksusmatkabrandin

Posted on 26.1.200321.1.2019 by Eero Havia

Oma yhteyshenkilö – räätälöidyt palvelut

Töölön Matkatoimisto esitteli hiljattain pidetyillä Matka-2003 uuden palvelukonseptinsa, Finnway-luksusmatkabrandin. Uusi konsepti suuntautuu laadukkaisiin ja täysin asiakkaan toiveiden mukaan räätälöityihin matkakokonaisuuksiin kaikkialla maailmassa, niin kauko- kuin kaupunkimatkojen tunnuspiirtein.

Luksustuotteen asiakasta palvelee oma nimetty yhteyshenkilö. Matkan lisäksi asiakas saa kokonaisvaltaista konsultointia ja monipuolisia erityispalveluita, luvataan Töölöstä.

Uudesta konseptista on koottu perinteisen matkaesitteen sijasta 100-sivuinen matkakirja. Se esittelee joukon esimerkkikohteita, hotelleja palveluineen ja erityispiirteineen. Valittuja matkakohteita ovat mm. Chilen Patagonia, Ile de deux Cocos (Mauritius), Vadigi (Fidji), Kirawire Camp Tansaniassa sekä Longitude 131 Australiassa. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Finnairin lentäjiä koskevissa neuvotteluissa neuvottelutulos 8.6.2025
  • EU:n liikenneministerit sopuun lentomatkustajien oikeuksista 8.6.2025
  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus