Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Uusi matkamessutapahtuma Tukholmaan lokakuussa

Posted on 22.1.201316.1.2019 by Eero Havia

”Matkat viedään sinne, missä kuluttajat liikkuvat”

Ensi lokakuun 24.-26. päivinä 2013 toteutetaan Tukholmassa uusi matkamessutapahtuma Stockholm Travel Show. Paikkana on Gallerian osoitteessa Hamngatan 37. Gallerian on keskeisellä paikalla oleva 35-vuotias ostoskeskus, joka on myös tukholmalaisten kokoontumispaikka ja nähtävyys jo itsessään.

”Odotamme tuolloin messuajankohtana Galleriassa käyvän 60 000 henkilöä päivässä. Painopisteemme on muoti- ja kauneudenhoitoalan myymälöissä sekä ravintoloissa, kahviloissa ja muissa kohtaamispaikoissa. Ajankohtaiset tapahtumat, jotka kiinnostavat meillä vierailevia, ovat tärkeä osa toimintaamme. Suurempi huomio matkailuun sopii hyviin profiiliimme”, sanoo Gallerianin markkinointipäällikkö Anders Salomonsson.

”Tapahtuma on kuluttajakeskeinen, mutta lehdistö ja matkakaupan johtavat toimijat kutsutaan mukaan vieraina. Näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan siihen hyvään, jota Tukholma tarjoaa”, toteaa messut tuottavan FIN-S Marknad och Kommunikationin vetäjä Martin Ahlberg.

Muutamia ydinasioita Stockholm Travel Show’ssa tulevat olemaan:

– Nolltaxa – suuri kolmen päivän ilmaishuvi

– Solenergi – vihjeitä ja tarjouksia aurinko- ja rantalomille

– Fjärrskådning – matkailutoimistot läheltä ja kaukaa

– Pistvisning – uusi hiihtosesonki potkaistaan käyntiin

– Spa-spaning – terveyttä ja hyvää oloa, thalassoterapiaa ja termal-hoitoja

– krysspejling – varustamot, jotka tekevät merellä olosta nautinnon

– bollsinne – parhaat tapahtumat ja palloriehat

-stadsvandring – jännittäviä kaupunkikohteita

”Meillä on jo kosolti näytteilleasettajia, mutta mieluusti keskustelemme uusista yhteistyökuvioista ja uusista kumppanuuksista”, sanoo suomalaissyntyinen Martin Ahlberg. FIN-S:llä on pitkä messukokemus mm. Skärgårdsmässanin tuottajana Djurgårdenissa ja se on myös yksi TUR-messujen kumppaneista.

Matkamessukonseptilla ja palvelutuottajien ja -myyjien sekä kuluttajien välisellä henkilökohtaisella vuorovaikutteisella tapaamisella näyttää olevan yhä ilahduttavan paljon kysyntää, tilausta ja kantavuutta, kuten todisti myös viime sunnuntaina päättynyt Helsingin Matka2013 -messujen menestys. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Helsinki–Tallinna-laivalinja täyttää 60 vuotta 2.7.2025
  • SAS tilaa 55 Embraer E195-E2-konetta 1.7.2025
  • Matkustatko kovan helteen maahan? Näin tunnistat kehon liiallisen lämpenemisen 1.7.2025
  • Turespaña käynnistää uuden kampanjan “Think You Know Spain? Think Again” 1.7.2025
  • IAU:n työtaistelu: Finnair peruu taas noin 100 lentoa keskiviikkona 2. heinäkuuta 1.7.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus