Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Uusi matkamessutapahtuma Tukholmaan lokakuussa

Posted on 22.1.201316.1.2019 by Eero Havia

”Matkat viedään sinne, missä kuluttajat liikkuvat”

Ensi lokakuun 24.-26. päivinä 2013 toteutetaan Tukholmassa uusi matkamessutapahtuma Stockholm Travel Show. Paikkana on Gallerian osoitteessa Hamngatan 37. Gallerian on keskeisellä paikalla oleva 35-vuotias ostoskeskus, joka on myös tukholmalaisten kokoontumispaikka ja nähtävyys jo itsessään.

”Odotamme tuolloin messuajankohtana Galleriassa käyvän 60 000 henkilöä päivässä. Painopisteemme on muoti- ja kauneudenhoitoalan myymälöissä sekä ravintoloissa, kahviloissa ja muissa kohtaamispaikoissa. Ajankohtaiset tapahtumat, jotka kiinnostavat meillä vierailevia, ovat tärkeä osa toimintaamme. Suurempi huomio matkailuun sopii hyviin profiiliimme”, sanoo Gallerianin markkinointipäällikkö Anders Salomonsson.

”Tapahtuma on kuluttajakeskeinen, mutta lehdistö ja matkakaupan johtavat toimijat kutsutaan mukaan vieraina. Näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan siihen hyvään, jota Tukholma tarjoaa”, toteaa messut tuottavan FIN-S Marknad och Kommunikationin vetäjä Martin Ahlberg.

Muutamia ydinasioita Stockholm Travel Show’ssa tulevat olemaan:

– Nolltaxa – suuri kolmen päivän ilmaishuvi

– Solenergi – vihjeitä ja tarjouksia aurinko- ja rantalomille

– Fjärrskådning – matkailutoimistot läheltä ja kaukaa

– Pistvisning – uusi hiihtosesonki potkaistaan käyntiin

– Spa-spaning – terveyttä ja hyvää oloa, thalassoterapiaa ja termal-hoitoja

– krysspejling – varustamot, jotka tekevät merellä olosta nautinnon

– bollsinne – parhaat tapahtumat ja palloriehat

-stadsvandring – jännittäviä kaupunkikohteita

”Meillä on jo kosolti näytteilleasettajia, mutta mieluusti keskustelemme uusista yhteistyökuvioista ja uusista kumppanuuksista”, sanoo suomalaissyntyinen Martin Ahlberg. FIN-S:llä on pitkä messukokemus mm. Skärgårdsmässanin tuottajana Djurgårdenissa ja se on myös yksi TUR-messujen kumppaneista.

Matkamessukonseptilla ja palvelutuottajien ja -myyjien sekä kuluttajien välisellä henkilökohtaisella vuorovaikutteisella tapaamisella näyttää olevan yhä ilahduttavan paljon kysyntää, tilausta ja kantavuutta, kuten todisti myös viime sunnuntaina päättynyt Helsingin Matka2013 -messujen menestys. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aamukahvit

Uusimmat artikkelit

  • Finnlines avaa Vihreän kaistan – vähähiilinen merikuljetus tuo päästövähennyksen 25.5.2025
  • Espanjaan jälleen Blue Flag -ympäristömerkittyjen uimarantojen ennätys 24.5.2025
  • Lahden museot on Vuoden museo 2025 23.5.2025
  • Hotel Kämpin laajennusosa on valmis 22.5.2025
  • Turkkilaisen keittiön makujen viikko käynnistyi 21.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus