Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

”Vain aikuisille” -hotellit kasvattavat suosiotaan

Posted on 28.10.201123.1.2019 by Eero Havia

Tjäreborg tarjoaa eri kohderyhmille eri palveluita

Tjäreborgin aikuisille tarkoitetut Sunprime-hotellit ovat olleet suurmenestys heti ensimmäisen hotellin avauduttua Gran Canarialla syksyllä 2007. Juuri tehdyn tutkimuksen mukaan lähes 90 % suomalaisista voisi valita ilman lapsia matkustaessaan vain aikuisille tarkoitetun hotellin.

Tjäreborgin asiakaspaneeliin vastanneista 28 648 suomalaisesta 86 prosenttia pitää tietyille kohderyhmille segmentoituja palveluja asiakkaiden tarpeiden kuunteluna. Ilman lapsia matkustaessaan 89 prosenttia vastaajista olisi kiinnostunut vain aikuisille tarkoitetusta hotellista. Vastaavasti lasten kanssa matkustaessa 86 prosenttia voisi varata erityisesti lapsiperheille tarkoitetun hotellin.

Parasta vain aikuisille tarkoitetuissa hotelleissa oli vastaajien mukaan rauhallisuus (48,3% vastaajista), monipuoliset palvelut, kuten kylpylä (18,7%) sekä mahdollisuus kahdenkeskiseen aikaan (18,2%).

”Eri kohderyhmille tarkoitetut hotellimme ovat vastaus erilaisten matkailijoiden tarpeisiin. Suomalaisten matkailutottumukset ovat muuttumassa, he matkustavat useammin kuin aiemmin ja vaativat lomaltaan koko ajan enemmän”, kertoo Tjäreborgin toimitusjohtaja Jan Wedin.

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • Finnairin lentäjiä koskevissa neuvotteluissa neuvottelutulos 8.6.2025
  • EU:n liikenneministerit sopuun lentomatkustajien oikeuksista 8.6.2025
  • Espanjalaisen ruokakulttuurin päivää vietettiin Helsingissä 7.6.2025
  • Viking Line konseptoi maailman suurimman sähköisen matkustaja-autolautan 7.6.2025
  • Lentoliikennettä riivaavat lakot horjuttavat suomalaista matkailualaa 6.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus