Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Vanajanlinna Group laajenee kylpylätoimialalle ja Tahkovuorelle

Posted on 31.10.201317.1.2019 by Eero Havia

Tahko Spa Oy ja Tahko Spa Suites osaksi Vanajanlinna Groupin toimintaa

Tänään torstaina 31.10. 2013 tehdyn kaupan myötä Tahko Spa Oy sekä Tahko Service Oy liittyvät osaksi Vanajanlinna Groupin toimintaa.

Kyseiset yhtiöt vastaavat Tahko Span kylpylä- ja liikuntakeskuksen sekä Tahko Spa Suites -huoneistojen toiminnasta. Vanajanlinna Group on ostanut 50 % molempien yhtiöiden osakkeista. Kauppahinta sekä kaupan ehdot on päätetty pitää osapuolten välisenä tietona. Tahko Spa Oy:n perustajaosakas Heikki Vienola jatkaa yhtiön hallituksen puheenjohtajana.

”Vanajanlinna Groupin tavoite on palvella asiakkaitaan kiinnostavissa korkean laatutason kohteissa kaikilla kokousmatkailun, viihtymisen ja hyvinvoinnin osa-alueilla. Tämän kaupan myötä saamme kylpyläpalvelut osaksi tarjontaamme ja pääsemme mukaan kiinnostaville ja kehittyville Kuopion seudun ja Tahkovuoren matkailumarkkinoille”, Vanajanlinna Groupin toimitusjohtaja Pekka Vihma toteaa tyytyväisenä.

Heikki Vienola toteaa: ”Tahko Span ja Tahko Spa Suitesin palveluita päästään nyt hiomaan yhdessä maan parhaiden alan osaajien kanssa. Koen, että Vanajanlinnan kaltaisen brändin saapuminen Tahkolle hyödyntää koko alueen matkailuyrityksiä.”

Vanajanlinna Group on viime vuosien aikana laajentanut toimintaansa Hämeenlinnan lisäksi Janakkalaan, Hankoon ja Leville. Vanajanlinna Oy:n hallituksen puheenjohtaja Mika Walkamo näkee hyvinvointiliiketoiminnan merkittävänä osana yrityskokonaisuuden kasvustrategiassa. ”On kyse sitten yksittäisten ihmisten tai työyhteisöiden hyvinvoinnista haluamme olla mukana tarjoamassa parhaat vaihtoehdot asiakaskunnallemme. Tyky-palveluiden kehittäminen on yksi keskeisiä kehityskohteitamme, tavoitteet ovat korkealla ja Tahkon tarjonta antaa hyvän käsityksen siitä laatutasosta, jolla haluamme operoida” Walkamo kertoo. Walkamon mukaan Tahkon kasvu tunnetusta talvimatkailun brändistä ympärivuotiseksi matkailukohteeksi luo mielenkiintoisia mahdollisuuksia alueen matkailutuotteiden kehittämiseen.

(EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025
  • Saariston Rengastie avautuu – kausi pidempi kuin koskaan 9.5.2025
  • Helsinkiin odotetaan vilkasta matkailukesää 8.5.2025
  • Tampere-Pirkkalan lentoasemalla suuronnettomuusharjoitus 7.5.2025 7.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus