”Euro per matkustaja kymmenen päivän ajan”
Viking Line osallistui vuoden 2016 Nenäpäivä-kampanjaan lahjoittamalla yhden euron jokaista matkustajaa kohti 4.-14.11.2016 Risteily tekee hyvää -kampanjan kautta varatuista matkoista. Kampanja kerrytti Nenäpäivä-säätiön kassaan yli 12 000 euroa.
Valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja järjestetään kerran vuodessa loka-marraskuussa, ja sillä kerätään varoja heikoimmassa asemassa olevien lasten koulutuksen, terveyden, turvan ja ravinnonsaannin tukemiseksi ympäri maailmaa. Suomessa ensimmäinen Nenäpäivä järjestettiin vuonna 2007, ja sen taustalla on Nenäpäivä-säätiö, jonka ovat vuonna 2004 perustaneet Suomen Unicef, Suomen Punainen Risti ja Kirkon Ulkomaanapu yhdessä Ylen kanssa.
”Lähdimme erittäin mielellämme mukaan tukemaan Nenäpäivä-kampanjaa, sillä lapset ovat aivan erityisesti lähellä sydäntämme. Iloksemme voimme todeta, että Viking Linen Nenäpäivä-keräys kerrytti tähän hyvään tarkoitukseen yli 12 000 euroa”, kertoo Viking Linen markkinointipäällikkö Samuli Heiskala.