Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Viking Linen Nenäpäivä-keräys tuotti yli 12 000 euroa

Posted on 17.11.201630.12.2018 by Eero Havia

”Euro per matkustaja kymmenen päivän ajan”

Viking Line osallistui vuoden 2016 Nenäpäivä-kampanjaan lahjoittamalla yhden euron jokaista matkustajaa kohti 4.-14.11.2016 Risteily tekee hyvää -kampanjan kautta varatuista matkoista. Kampanja kerrytti Nenäpäivä-säätiön kassaan yli 12 000 euroa.

Valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja järjestetään kerran vuodessa loka-marraskuussa, ja sillä kerätään varoja heikoimmassa asemassa olevien lasten koulutuksen, terveyden, turvan ja ravinnonsaannin tukemiseksi ympäri maailmaa. Suomessa ensimmäinen Nenäpäivä järjestettiin vuonna 2007, ja sen taustalla on Nenäpäivä-säätiö, jonka ovat vuonna 2004 perustaneet Suomen Unicef, Suomen Punainen Risti ja Kirkon Ulkomaanapu yhdessä Ylen kanssa.

”Lähdimme erittäin mielellämme mukaan tukemaan Nenäpäivä-kampanjaa, sillä lapset ovat aivan erityisesti lähellä sydäntämme. Iloksemme voimme todeta, että Viking Linen Nenäpäivä-keräys kerrytti tähän hyvään tarkoitukseen yli 12 000 euroa”, kertoo Viking Linen markkinointipäällikkö Samuli Heiskala.

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • The Hotel Marian muodonmuutos: Pohjoismaiden ensimmäinen Waldorf Astoria -hotelli 2.7.2025
  • Helsinki–Tallinna-laivalinja täyttää 60 vuotta 2.7.2025
  • SAS tilaa 55 Embraer E195-E2-konetta 1.7.2025
  • Matkustatko kovan helteen maahan? Näin tunnistat kehon liiallisen lämpenemisen 1.7.2025
  • Turespaña käynnistää uuden kampanjan “Think You Know Spain? Think Again” 1.7.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus