Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Viking Linen teemasatsaus maaliskuussa on latino-viikot

Posted on 1.3.20012.1.2019 by Eero Havia


Ruoka ja viinit punaisille laivoille tulivat Argentiinasta, viihde Kuubasta.

Maaliskuu on useiden vuosien ajan ollut Viking Linen laivoilla teemakuukausi, jolloin etsitään viihdettä, ruokaa, juomia ja tunnelmia eri maista. Vuoden 2001 maaliskuun teema laivoilla on latino-latino eli latinalaisen Amerikan viikot.

Teemaviikkojen ruoat ja viinit tulevat pääsääntöisesti Argentiinasta, maasta, jossa monilla ihmisillä on juuret Italiassa. Siksi ruokakulttuurissakin on italialaisia vaikutteita.

Maaliskuun viihdesatsaus on Viking Linen historiassa suurin. Koko viihde tulee Kuubasta. Siitä vastaavat värikkäät esiintyjäryhmät, kaikkiaan yli 80 henkilöä. Mukana Viking Linen viihdepaketissa on mm. Porin Jazzissa aikaisemmin nähtyjä esiintyjiä.

Latino-teema pitää sisällään myös erikoisohjelmaa lapsille ja tax-free-myymälöissä on tavaraa latino-teemalla. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aamukahvit

Uusimmat artikkelit

  • Viron virtuaaliset aamukahvit matkailun ammattilaisille taas keskiviikkona 4. kesäkuuta 1.6.2025
  • Finnair peruu noin 50 lentoa IAU:n työtaistelutoimien takia maanantaina 2. kesäkuuta 31.5.2025
  • Eurooppalaiset hotellit nostavat yhdessä kanteen Booking.comia vastaan 31.5.2025
  • Uusi oivallinen tuttavuus Tallinnassa: Hampton by Hilton 30.5.2025
  • Sakari Romu in memoriam 29.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus