Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Air France – KLM:n uusi Euroopan kampanjatuote: ”3 for 1”

Posted on 28.8.20098.1.2019 by Eero Havia

Kolme kaupunkia yksillä lentokuluilla

Air France-KLM lanseeraa Suomen markkinoille tänään 28. elokuuta uuden kaupunkituotteen ”3 for 1” eli stopoverit Pariisissa ja Amsterdamissa ilman lisäveloitusta.

”Täysi jousto laajentaa vaikkapa Barcelonan matka menomatkalla Amsterdamiin ja paluumatkalla Pariisin ilman lisäkustannuksia lennosta, antaa aivan uudet mausteet Euroopan kaupunkimatkailuun”, sanoo AF-KLM:n Suomesta vastaava aluejohtaja Paul Verhagen.

”3 for 1” -tuotteessa lento ulos Suomesta ja takaisin joko Air Francen tai KLM:n lennoin, vapaa stopoverit Amsterdamissa ja/tai Pariisssa. Maksimioleskeluaika kohteissa on 1 kuukausi ja varaus on tehtävä ennen 31.12 ja matkustus ennen 31.3 2010.

Air France ja KLM tarjovat yhteensä jopa 51 lentokohdetta Euroopassa. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • SAS avasi reitin Grönlannin Nuukiin 28.6.2025
  • Scandic alkaa veloittaa aamiaisesta erikseen 27.6.2025
  • Qatar Airwaysin avoin kirje 26.6.2025
  • SAS avaa uuden reitin Kööpenhamina – Mumbai 26.6.2025
  • Vaatimus palvelumaksujen palauttamisesta kuljetuspalvelun peruuntuessa vaarantaa matkatoimistojen toiminnan 25.6.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus