Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Air France – KLM:n uusi Euroopan kampanjatuote: ”3 for 1”

Posted on 28.8.20098.1.2019 by Eero Havia

Kolme kaupunkia yksillä lentokuluilla

Air France-KLM lanseeraa Suomen markkinoille tänään 28. elokuuta uuden kaupunkituotteen ”3 for 1” eli stopoverit Pariisissa ja Amsterdamissa ilman lisäveloitusta.

”Täysi jousto laajentaa vaikkapa Barcelonan matka menomatkalla Amsterdamiin ja paluumatkalla Pariisin ilman lisäkustannuksia lennosta, antaa aivan uudet mausteet Euroopan kaupunkimatkailuun”, sanoo AF-KLM:n Suomesta vastaava aluejohtaja Paul Verhagen.

”3 for 1” -tuotteessa lento ulos Suomesta ja takaisin joko Air Francen tai KLM:n lennoin, vapaa stopoverit Amsterdamissa ja/tai Pariisssa. Maksimioleskeluaika kohteissa on 1 kuukausi ja varaus on tehtävä ennen 31.12 ja matkustus ennen 31.3 2010.

Air France ja KLM tarjovat yhteensä jopa 51 lentokohdetta Euroopassa. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Aamukahvit

Uusimmat artikkelit

  • Finnair peruu noin 110 lentoa IAU:n työtaistelutoimien takia 19. toukokuuta 18.5.2025
  • Matka 2026 messuja valmistellaan jo 17.5.2025
  • IAU:n lakko vaikeuttaa taas tuhansien lentomatkoja – koko matkailualan klusteri kärsii tilanteesta 16.5.2025
  • Qatar Airways julkisti historiallisen diilin: hankkii jopa 210 Boeing-laajarunkokonetta 15.5.2025
  • Uumen Hotels tuo budjettimajoituskapasiteettia Tampereen Finlaysonin alueelle 14.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus