Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Arean toiminta sertifioitu ISO 9001:2000 standardin mukaisesti

Posted on 14.5.200722.1.2019 by Eero Havia

”Selkeä ja vakioitu toimintamalli”

Matkatoimisto Oy Area kertoo, että sen koko toiminta on laatusertifioitu ISO 9001:2000 -laatujärjestelmästandardin mukaisesti. Standardi kattaa koko Arean toiminnan ja erityisenä painopistealueena on asiakaspalvelun laatu.

”Haluamme tarjota asiakkaalle tasalaatuisen matkanhallinnan palvelua, joka käsittää varauksen tekemisen, matkan vahvistamisen, lippujen ja muiden asiakirjojen toimittamisen sekä matkan aikana 24 tunnin palvelun”, sanoo Arean toimitusjohtaja Juhani Suomela.

”Standardin mukainen toiminnan kuvaaminen aloitettiin vuonna 2006. Päämäärä oli luoda Arean kilpailukyvyn parantamista tukeva toimintajärjestelmä”, kertoo laatupäällikkö Irene Toivola.

”Saamme palautetta yksittäisiltä matkustajilta sekä säännöllisesti kokoontuvien asiakasraatiemme kautta. Toimimalla yhteistyössä asiakkaiden kanssa pystymme reagoimaan palvelun laadun mahdollisiin puutteisiin tarvittaessa nopeasti”, sanoo Toivola. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Uusimmat artikkelit

  • ”Alkoholiveron kiristäminen kasvattaa alkoholin matkustajatuontia” 13.5.2025
  • Koli ja Pielisen Karjala ovat nyt ”Myyttinen Suomi” 12.5.2025
  • Taitaja2025-tapahtuma järjestettiin Turussa 5.−8.5.2025 – mukana matkailuala 11.5.2025
  • LYGG:n emoyhtiö FlyMaas Oy hakeutui konkurssiin 10.5.2025
  • Ehdokkaiden asettaminen 2025 Finnish Travel Galan palkintokategorioihin on alkanut 10.5.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus