Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Finnair ja Amadeus syventävät yhteistyötään ja strategista kumppanuuttaan

Posted on 12.7.202212.7.2022 by Eero Havia

Finnair ottaa käyttöön uuden NDC-pohjaisen sisällön Amadeuksen globaaliin matkakaupan ja yritysten verkostoon. Uuden NDC (New Distrubution Capability) – askeleen on määrä toteutua vielä nyt kuluvan kolmannen vuosineljänneksen (Q3) aikana.

Uusi NDC-tarjonta toteutetaan Amadeuksen kautta nykyisen EDIFACT-pohjaisen sisällön lisäksi.  Finnairin NDC-sisältö tulee matkanmyyjien saataville Amadeus Travel Platformilla Q3:n aikana eli viimeistään syyskuun 2022 loppuun mennessä. Sisältö on täysin integroitu matkanmyyjien nyt käytössä olevaan varausympäristöön kuten Amadeus Selling Platform Connect, Amadeus Travel API sekä Amadeus Cytric Travel & Expence. 

Uudistuksen avulla päästään sujuvaan Finnairin NDC-tarjonnan saatavuuteen, myyntiin sekä palveluun ja matkustajille voidaan tarjota lisää vaihtoehtoja sekä paremmin löytää ratkaisuja heidän matkustustarpeisiinsa, kerrotaan Amadeuksesta.

Uusimmat artikkelit

  • Valorunoja Espanjasta – valokuvanäyttely Helsingin Kansalaistorilla esittelee nykyarkkitehtuuria uudessa valossa 3.7.2025
  • IAU:n työtaistelu jatkuu: Finnair peruu taas lentoja kesken parhaan lomakuukauden 3.7.2025
  • The Hotel Marian muodonmuutos: Pohjoismaiden ensimmäinen Waldorf Astoria -hotelli 2.7.2025
  • Helsinki–Tallinna-laivalinja täyttää 60 vuotta 2.7.2025
  • SAS tilaa 55 Embraer E195-E2-konetta 1.7.2025

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2025 Matkaviikko Kustannus