Comma Finland ja FCBS International yhteistyössä
Look at Finland -esitettä aletaan julkaista myös kiinankielisenä.
Kiinankielinen Look at Finland perustuu FCBS Internationalin Visit Finland -julkaisuun, joka on tehty Finnairin kiinankielisiä asiakkaita varten.
Yhteistyön myötä julkaisu muuttuu Look at Finland -nimiseksi. Sitä jaetaan Finnairin Kiinan lentojen istuintaskuissa sekä keskeisissä Suomea myyvissä matkatoimistoissa Kiinassa.
Esite ilmestyy kahdesti vuodessa, touko- ja marraskuussa.
”Kiinankielisen julkaisun yhtenä kohderyhmänä ovat kiinalaiset Suomi-myyjät, joille yritysten, kaupunkien ja alueiden tarjonta halutaan tehdä tutuksi”, kertoo myyntijohtaja Risto Salmia Comma Groupista. ”Tavoitteena on nostaa reittiasiakkaiden Suomi-viipymää esittelemällä houkutelevasti matkailutarjontaammme.”
Look at Finland ilmestyy nyt viitenä eri kieliversiona: englanniksi, saksaksi, ranskaksi, venäjäksi ja ruotsiksi. Ensi talvena tulevat mukaan myös nettilehdet italiaksi ja espanjaksi. (EH)