Toukokuun 29. päivänä ”Sopimusasiat kuntoon”
Suomen matkatoimistoalan liiton (SMAL) järjestämät koulutustilaisuudet jäävät kesälomille tiistaina 29. toukokuuta tapahtuvan ”Sopimusasiat kuntoon” -koulutuksen myötä.
Kevään viimeisen koulutustilaisuuden luennoitsijat ovat konsultti, oik. kand., Master of Laws Ulla Huovinen, Kuluttajaviraston tuoteturvallisuusvalvonnan lakimies Laura Holkko sekä Tapiola-ryhmän vakuutuskorvausasiantuntija Krista Karviala.
Koulutuksen aiheena on mm., kuka palveluketjussa vastaa sen viimeiselle lenkille, kuluttajalle, jos jokin matkalla menee pieleen.
Matkanjärjestäjän, -välittäjän, alihankkijan (kuljetusyhtiön, majoittajan, ohjelmapalvelutuottajan jne.) ja kuluttajan väliset sopimus- ja vastuusuhteet voivat olla hankala vyyhti, ellei asioita ole etukäteen pohdittu ja kaikkien välisiä sopimuksia laadittu niin, että vastuu on siellä, missä mahdollinen virhe tehdään…tai vahinko sattuu! Mikä on vakuutusyhtiön rooli?
Näitä kysymyksiä ja muuta saman aihealueen asiaa puidaan Helsingin Ostrobotnialla 29. toukokuuta klo 09.30 -13.15 pidettävässä maksullisessa seminaarissa, joka on suunnattu niin SMAlin jäsenille kuin muille asiasta kiinnostuneille.
Seminaariin tulee ilmoittautua ennalta, viimeistään torstaina 24. toukokuuta. Tilaisuuden järjestää SMALin palveluyhtiö Smalser Oy, puhelin (09) 4133 3500. (EH)