Menu
MATKAVIIKKO
  • Etusivu
  • Mediatiedot
  • Tietoa meistä
MATKAVIIKKO

Uudella ilmeellä kohti Matka-messuja

Posted on 18.11.200421.1.2019 by Eero Havia

Aktiivilomat Matka 2005 -messujen erityisteema

Matka-messut valmistautuu 20.-23. tammikuuta pidettävään vuotuiseen matkailun suurkatselmukseen uudistuneella ilmeellä. Sen perusideana on matkakuumeen oireilu eri muodoissaan, positiivisessa mielessä. Messujen uusi slogan on ”Matkakuume. Sitä on taas liikkeellä”. Myös englanninkielinen versio ”Travelbug. Everyone has it” on käytössä. Matka-messujen uuden markkinointi-ilmeen on suunnitellut mainostoimisto Evia Helsinki. Vuosittain vaihtuna teemana on Matka 2005-messuilla aktiivilomat, kun se edellisillä messuilla oli perhelomat.

Myös Suomen Messujen Matka-näyttelytiimissä on tapahtunut verenvaihtoa. Näyttelypäällikkönä toimii nyt Inna-Pirjetta Lahti. Hän on aikaisemmi työskennellyt Muoti-messujen näyttelypäällikkönä sekä Suomen Messujen näyttelytoiminnan tuotekehityspäällikkönä. Inna-Pirjetta Lahden lisäksi Matka-tiimissä on uutena jäsenenä tiedottaja Stana Porvali, joka vastaa markkinoinnista ja mediasuhteista. Tiimissä jatkavat näyttelykoordinaattorit Elisa Honkamaa ja Tanja Salo sekä tekninen neuvoja Mika Olasmaa.

Messujen ajankäytön malli noudattaa totuttua. Ensimmäiset puolitoista päivää (20. ja 21. tammikuuta) on suunnattu matkailun ammattilaisille. Yleisölle Matka-messujen portit avataan koko viikonlopuksi perjantaina 21.1. klo 14.00. Vuoden 2004 Matka-messuilla vieraili yli 73 000 kävijää. (EH)

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Vietnam Airlines

Uusimmat artikkelit

  • Helsinki-Vantaan 10-vuotinen kehitysohjelma onnistuneesti päätökseen 27.9.2023
  • YK:n maailman matkailupäivää vietetään 27. syyskuuta 27.9.2023
  • Lappiin lennetään talvella viidestätoista eri maasta 27.9.2023
  • Helsinki-Vantaalle avautuu kymmenen uutta myymälää 25.9.2023
  • Poliisi kutsuu testaaman uutta digitaalista matkustusasiakirjaa 23.9.2023

Tuoreimmat kommentit

  • Markus: Matkakaupan markkinoiden new deal koronan jälkeen – keiden käsiin elinkeino päätyy?
  • Markus: Verbaalivoimistelua koronan aikaan
  • Eero Havia: Lufthansa avasi Frankfurt-Helsinki -yhteyden
  • Mertsi Lindfors: Lufthansa avasi Frankfurt-Helsinki -yhteyden
  • carlos harri wager: Hotelli Crowne Plaza Helsinki – Hesperia uudistuu kevään 2020 aikana

Arkistot

Kategoriat

  • Kotimaan matkailu
  • Laivaliikenne
  • Lentoliikenne
  • Liikematkustus
  • Majoitus
  • Matkamessut
  • Muut aiheet
  • SMAL
  • Vapaa-ajan matkailu

Yhteistyössä:

FBTA
© 2023 Matkaviikko Kustannus